Wednesday, December 16, 2009

YOU MAKE MY DAY

Have you ever feeling DOWN as though you woke up from the other side of the bed…
Feeling down and dragging your feet to the bathrooms,
With a feeling that all your wishful thinking is just going down the drain forever…
That what happened to me a couple of weeks ago ...in the early morning.

But when someone send me a surprise and unexpected message…it's changes the whole day thru…

Bangun jer pagi nie…dalam kepala aku dah kata esok nak cuti sebab esok my special day…mcm biasa aku siap2 dan bergesa aku ker office.

Bersendirian aku pagi nie kat Café menghirup kopi…selera ku berkecamuk, nak makan apa pagi nie, mmmm..teringin pulak aku nak makan roti bakar kat gerai yang baru tu.
Sedang aku menghirup kopi panas dengan roti, tetiba2 aku dapat sms dari seseorang…

“…Dengan Secawan kopi Sekeping roti,
Sekuntum senyuman sedakap pelukan kasih sayang,
Sekucup ciuman, ku ucapkan selamat pagi dan
mulakan hari mu dengan kecerian…”

Dari dia rupanya..hati aku melonjak keriangan dapat sms macam nie pagi2…ingat jugak dia kat aku. Macam mana dia tahu aku makan roti…

Memang aku suka kat dia..tapi suka tak dia kat aku..
dahlah dok berjauhan..aku kat Key el- dia kat Jay Bee.

Aku balas sms dia…
“…You really make my day…why? Coz tmorw is my special day! And receiving such wonderful wishes means a lot to me…thank you…”

kepada Ghostly Boy …terima kasih kerana ingatan dan kata2 mu yang membuat kecerian hari ku bersinar kembali…

1 comment:

  1. sungguh ceria hari yang akan di laluji dengan secebis ingatan dari yang tersayang......

    ReplyDelete